25 mei 2019: Reunie Stichting Vrienden Sint Janslyceum

In dit schooljaar 2018-2019 bestaat het Sint-Janslyceum precies 100 jaar. Wij vinden dit een fantastische reden om een grote reünie te organiseren voor alle leerlingen die de afgelopen 100 jaar bij ons op school hebben gezeten. Een unieke mogelijkheid om al die oude vrienden en stille liefdes uit die zo belangrijke fase van ons leven weer eens te ontmoeten. We hebben elkaar immers nog zoveel te vertellen!

Wie komen er allemaal?

Op zaterdag 25 mei 2019 zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd op het Sweelinckplein 3, van 15:00 uur tot 21:30 uur. De hele school staat die dag open voor oude herinneringen en verhalen. Tickets zijn hier verkrijgbaar.

Wil je weten wie er komt? In het onderstaande overzicht staan alle oud-leerlingen die een of meerdere tickets hebben gekocht en alle (oud)leraren waarvan wij weten dat ze aanwezig zullen zijn.